22. marts 2017 - 15:55Der er
2 kommentarer og 1 løsning
Kommatal indsættes i celle og deles i 2 kolonner... Hvorfor?
Hej,
Jeg er stødt på et mærkeligt problem. Når jeg indsætter kommatal 1,5 fra Navision, deler Excel tallet i 2 klloner. 1,5 bliver til kolonne 1: 1 og kolonne 2: 5
Den gør det ikke hos min kollega, med samme version af office.
Jeg kan se, at når jeg indsætter og klikker på "Paste options" og vælger Use text import wizard, så kan jeg vælge, at den ikke skal dele på komma. Men hvordan får jeg den til standard at lade være med at dele på komma?
Prøv at markere en kolonne med tal Vælg data båndet Vælg Tekst til Kolonner Vælg delimited (ved ikke hvad den hedder på dansk) I boksen til højre for "Andet/Anden" er der sikkert et komma. Slet indholdet i boksen Tryk Afslut Herefter skulle du kunne indsætte kommatal igen.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.