Avatar billede centauri Nybegynder
19. januar 2000 - 21:15 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ASP Download Script Søges "automatisk download og send filen via mail"

Jeg søger et script gerne ASP der kan downloade en fil fra en url og
bagefter sender den til en mail addresse.
Det skal gerne bruge på min hjemmeside så ejg kan gå ind på den og skrive en
URL på filen den skal downloade og en mail adresse den skal sende den til
bag efter.
Håber der er nogen der har sådan noget liggende eller kan fortælle mig hvor
jeg kan finde sådan et.
Hvis det er til nogen hjælp så skal det søre på en Windows NT Server med IIS
4.0.

Avatar billede aller Nybegynder
20. januar 2000 - 00:09 #1
Jeg sætter lige et mærke, så jeg kan følge med :)
Tiltrak sig lige min opmærksomhed *SS*

Kim.
Avatar billede mlykke Nybegynder
20. januar 2000 - 01:39 #2
Sød idé. Sådan et må jeg sku lige smække sammen mår jeg lige kommer ovenpå i den her bunke af arbejde jeg har. Det kan da ikke være særlig svært. Grabbe en fil, gemme den på modtager serveren, sende en email afsted. Evt. bare med et link til filen, da mange emailboxes ikke tillader ret store filer :)
Avatar billede centauri Nybegynder
20. januar 2000 - 13:58 #3
Men kan jeg så regne med at du måske får sådan et kringlet sammen "mlykke"
forde så vil jeg sætte spørgsmålet som besvaret.
Men hvsi du vil lave sådan et kan du sp ikke mail det til mig på kimj@sk.kollegie6400.dk
Avatar billede mlykke Nybegynder
20. januar 2000 - 14:00 #4
ski hul i pointene...ta' du bare dem selv...jeg garantere ikke noget...det kommer an på hvor meget tid jeg får i næste uge...men hvis jeg får et lavet så skal jeg nok maile dig :)
Avatar billede chris Nybegynder
20. januar 2000 - 17:52 #5
vil også lige følge med i denne tråd
Avatar billede aller Nybegynder
20. januar 2000 - 18:45 #6
Mlykke: er det noget du vil lade offentligheden få del i ? :)

Kim.
Avatar billede mlykke Nybegynder
20. januar 2000 - 18:48 #7
som sagt...hvis jeg lige får en smule tid her i næste uge eller sådan så skal jeg se hvad jeg kan flikke sammen...det kan da vel ikke være så svært...hvis jeg finder ud af noget så skal i nok få del i det :) men dre er ingen garantier for jeg får det lavet...det kan jo være det slet ikke kan lade sig gøre, men det tror jeg sku ikke helt på :)
Avatar billede aller Nybegynder
20. januar 2000 - 18:57 #8
Hehe...
Kanon :)
Avatar billede centauri Nybegynder
21. januar 2000 - 07:57 #9
Jeg ved at det kan lade sig gøre da der er nogle internet udbydere der hår sådan noget.
De har det nemlig sådan at de bare skrive ren link ind og så en e-mail eller deres brugernummer så så henter deres server det ned og så kan de bare hente det fra deres mail server, sådan så de ikke skal være online i alt for lang tid hvis de skal hente store filer ned fra langsome servere.
Avatar billede jenslyn Nybegynder
09. marts 2000 - 08:00 #10
Jeg han godt lave sådan et og sende det til dig for 200 Points.
Avatar billede guest Nybegynder
07. marts 2001 - 08:49 #11
Prøv at kikke her

http://www.azero.dk/?/support/asp/sockets/default.asp

Er der ikke installeret XMLHTTP 3.0 på serveren kan du istedet bruge:

Set objXml = Server.CreateObject(\"MSXML2.ServerXMLHTTP\")

Noget af løsningen, så skal du bare sende filen
Avatar billede -mascot- Nybegynder
05. juni 2001 - 18:57 #12
gider du at sende det til mig ?
min email er:
sa49@mail1.stofanet.dk
Avatar billede guest Nybegynder
06. juni 2001 - 08:58 #13
Øhh, sende hvilken fil?
Du kan kopier lidt herfra.
http://www.azero.dk/support/asp/sockets/xmlhttp/
Avatar billede -mascot- Nybegynder
06. juni 2001 - 15:17 #14
oki...