Avatar billede Sus Praktikant
28. december 2016 - 19:50 Der er 16 kommentarer

Min musemarkør styrer sig selv.

Min markør styrer sig selv, selvom jeg deaktivere musen og fjerner musen. Det er en stationær pc som bare er 2 mdr gammel
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2016 - 19:53 #1
Også hvis du fjerner internetforbindelsen?
Avatar billede Sus Praktikant
28. december 2016 - 20:38 #2
jep.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2016 - 20:49 #3
Hvis du højreklikker på processlinjen og vælger jobliste, og så går i start, har du så her nogle programmer der måske kunne styre på musen?
Avatar billede Sus Praktikant
28. december 2016 - 21:00 #4
den gør det også når jeg genstarter og den forbereder windows. det er som om den bliver fjernstyret
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2016 - 21:03 #5
Jo men uden internet kan den jo ikke fjernstyres.
Hvilke programmer starter op med Windows?
Avatar billede Sus Praktikant
28. december 2016 - 21:07 #6
min norton, facebook gameroom, lenovo solutions og onedrive
Avatar billede Sus Praktikant
28. december 2016 - 21:08 #7
den gør det også når der ikke er internet
Avatar billede Sus Praktikant
28. december 2016 - 21:11 #8
er p.t ved at køre en drev scanning på norton
Avatar billede nfssister Forsker
28. december 2016 - 21:49 #9
Når du siger fjerner musen, er det så når du fjerner modtageren i PC'eren ?
Jeg tror du har en optisk mus der kører på noget glasplade eller lign. underlag.
Prøv at vend din mus på ryggen, så bunden vender i vejret. Rykker musen sig endnu, så prøv at kig ned til sensoren (typisk der hvor det røde lys kommer fra) - Om der sidder noget snavs eller hår der.

Alternativt, så prøv med en helt anden mus :)
Avatar billede Sus Praktikant
28. december 2016 - 21:56 #10
kan knapt skrive. den sletter når jeg skriver. har haft mus deaktiveret og fjernet fysiskt. hjalp ikke
Avatar billede Sus Praktikant
28. december 2016 - 21:57 #11
fandt noget der hedder trymedia som blev fjernet ,men det hjalp ikke. det sker selv nu
Avatar billede Sus Praktikant
28. december 2016 - 22:02 #12
min mus bliver styret af en usb musemåtte . har den ikke kontakt til måtten, kan den ikke køre
Avatar billede nfssister Forsker
29. december 2016 - 08:21 #13
Hvis du siger den sletter mens du skriver, så har du et problem med tastaturet også, med mindre det er fordi musen også markere samtidigt med.

Hvis jeg var dig, så ville jeg pille den musemåtte af, pil dit tastatur af og så sæt et helt alm. USB mus og tastatur til, ikke noget trådløs. Se om dette ikke virker.
Avatar billede Sus Praktikant
29. december 2016 - 15:26 #14
det er et ganske almindelig usb tastatur, og markøren går ind og åbner ting selv om jeg piller musemåtten fra. min musemåtte er også usb
Avatar billede nfssister Forsker
29. december 2016 - 16:07 #15
Pil alt af af dine tastaturer og mus og sæt som sagt et helt alm. tastatur med ledning og en helt alm. mus med ledning på. Så du kun har skærmkabel, netkabel, strømkabel til pc og de 2 usb kabler til mus og tastatur. Tjek om det stadig laver ballede der.
Avatar billede Jhja Seniormester
31. december 2016 - 17:51 #16
Har du spilkontroller tilkoblet, f.eks Gamepad, Xboxkontrol eller llignende?