Avatar billede ejegod Nybegynder
23. august 2001 - 12:51 Der er 1 løsning

Hvordan laver jeg en jmail formular med ref. til en database

Hej !

Jeg har brug for hjælp, og lover at være rundhåndet
hvis nogen kan komme med et godt forslag.

Jeg skal lave en Jmail formular, en slags kontakt formular som vi kender dem. Men den skal kunne flg.
Der skal selfølfelig være navn, adr, post, e-mail, telefon osv. felter. Derudover skal der være mulighed for, at man kan tilføje en slags \"indkøbsseddel\", dvs. ved at trykke på et link, kan se indholdet af en tabel fra en database, vælge det man ønkser ved at sætte en markering ud for det, og når man trykker på OK, bliver det hele sat ind i kontaktformularen, hvorefter man kan trykke send og det hele ryger afsted til en e-mail adresse.

Er det til at blive klog på..?

På forhånd tak for hjælpen.

Ejegod
Avatar billede kroger Nybegynder
23. august 2001 - 20:46 #1
så vidt jeg har fattet det er det en form for \"webbutik\" løsning du skal bruge, bare i en lidt anderledes forstand, jeg har en grundskabelon af sådan en du evt. kan bruge, du kan tage de ting der er brug for i den. Drop mig en mail, og jeg skal sende den til dig.

M.V.H.
  Kroger
  kroger@worldonline.dk