Avatar billede Simon Praktikant
19. december 2016 - 16:38 Der er 14 kommentarer

Grafikkort problemer!

Jeg havde problemer med min driver og søgte derfor hjælp på internettet, jeg prøvede lidt forskelligt og endte også med at løse problemet på den eller anden måde.
Men under reparationen kom jeg til at slette et af mine skærmkort under enhedshåndtering, det har resulteret i vildt dårlig opløsning -øv. Jeg har prøvet at opdatere driveren, men det hjælper ikke.
På forhånd mange tak
Avatar billede posten Ekspert
19. december 2016 - 16:55 #1
du må ku pille det skærmkort ud af din pc og så hvad kortet hedder derefter søger du efter en driver der passer til dit styresystem 64/32 bit
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2016 - 16:56 #2
Systemgendannelse til før problemet opstod
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2016 - 16:57 #3
Normalt når man sletter en hardware fra enhedshåndteringen, så geninstalleres den når computer genstartes. Og du har ikke tjekket op du kan justere opløsningen?
Avatar billede Simon Praktikant
19. december 2016 - 17:37 #4
Ja, det skete nok egentlig efter en systemgendannelse..
Skærmopløsningen ligger på anbefalet, men det er bare ikke godt :D virkelig ikke
Avatar billede Simon Praktikant
19. december 2016 - 17:38 #5
Og jeg har den nyeste driver fra Nvidia :)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2016 - 17:52 #6
Og det er samme skærm som du har brugt hele tiden?
Avatar billede Simon Praktikant
19. december 2016 - 18:01 #7
ja det er så :)
Avatar billede posten Ekspert
19. december 2016 - 18:26 #8
#3 den KAN slettes da man bliver spurgt om man vil slette den helt
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2016 - 18:31 #9
#8 Også hvis hardwaren fysisk stadig er monteret i computeren?
Mente kun det var driveren man kunne fjerne helt den vej.
Avatar billede Simon Praktikant
19. december 2016 - 19:59 #10
Jeg er nok kommet til at slette den helt desværre..
Avatar billede posten Ekspert
19. december 2016 - 20:03 #11
så gør du bare som jeg skrev i #1
Avatar billede Simon Praktikant
20. december 2016 - 19:03 #12
altså pille skærmkortet ud?
I enheds-deling kan jeg stadig se det grafikkort jeg slettet, det er der stadig og den siger at den nyeste opdatering er installeret.
Ligger problemet et andet sted?
Avatar billede posten Ekspert
20. december 2016 - 20:00 #13
er det da ikke et løst skærmkort ?? eller er det i selve  bundkortet ??
Avatar billede Simon Praktikant
21. december 2016 - 16:08 #14
jeg har ingen ide :D
-jeg må finde en youtube video, der viser hvordan