15. december 2016 - 16:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjernes bruger password

Hej
Jeg har ikke haft pw hverken på min bruger profil eller på administrator, men nu skal jeg angive pw på begge. Og vil jeg ændre noget forlanger Win 10 admin PW. Jeg har ingen ide om hvorfor det pludselig skal anvendes. Jeg kan heller ikke systemgendanne fra et tidligere tidspunkt.
Jeg fik en opdatering til WIN 10 i går !!!!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. december 2016 - 16:11 #1
Har du på et tidspunkt haft / brugt et ? Så tryk på Wintaste +R skriv netplwiz i boksen der kommer fjern flueben i brugere skal skrive navn og password tryk ok skriv password og gentag virker efter genstart
15. december 2016 - 19:49 #2
til poko1
Når jeg følger din vejledning kommer der en dialogboks hvor windows beder om admin password, som jeg jo ikke kender !!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. december 2016 - 20:03 #3
Hvornår bliver du spurgt om Password ?
Du er jo åbenbart inde på Computeren.
15. december 2016 - 22:53 #4
Til poko 1
Ja jeg er inde på Pc'en.
Før alt det her kunne jeg starte UDEN nogen form for PW, nu beder Win 10 om PW ved start og hvis jeg vil system gendanne beder win 10 om administrator PW - skide irriterende da det kun er mig der benytter pc'en og derfor ikke behøver de passwords..
16. december 2016 - 07:36 #5
Så faldt 10 øren, jeg skulle logge ind på en Microsoft konto - dette har jeg nu ændret til en lokal bruger konto, så virker det........