Avatar billede cht22 Professor
06. november 2016 - 20:20 Der er 2 kommentarer

Online foto gallery (fotoalbum) med visning af billeder som thumbnails og mulighed for fuld størrelse

Jeg kunne godt tænke mig et online fotoalbum i PHP, hvor informationen om hvilke billeder der skal vises hentes fra MySQL database og med visning af thumbnails der deles op på flere sider, så der kan bladres og man ikke får vist alt for mange billeder på samme side.

En del af dette har jeg allerede udarbejdet og det findes her: http://www.cthyge.dk/

Se gerne i admin på siden for yderligere information.

Men findes der et sådan færdigt system som jeg kan hente?

(gerne med mulighed for at have undermapper / flere mapper)
Avatar billede cht22 Professor
06. november 2016 - 20:23 #1
NB: Det skal også helst være tilpasset visning så det både kan vises på smartphone og større skærme, som f.eks. PC og tablet.
Avatar billede cht22 Professor
09. november 2016 - 06:58 #2
Er der virkelig ikke nogen der har en mening om det eller kender til et script hvor jeg kan bruge dele af det?