Avatar billede guldbajer Nybegynder
22. august 2001 - 22:09 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Højtalere til mit SB Live 1024

Jeg skal have fundet nogle højtalere til mit SB live 1024 lydkort - gerne incl. noget surround sound. Hvad er der af muligheder? Jeg har hørt at man ikke kan bruge alle typer (et eller andet 5 point - men hvad er det). Jeg vil gerne have nogle forslag, da jeg ikke er helt klar over hvilke muligheder jeg har med mit lydkort.
Avatar billede bbs Nybegynder
22. august 2001 - 22:16 #1
Du har mange.
Men hvor mange muligheder har din pengepung, i kr.,?
Avatar billede guldbajer Nybegynder
22. august 2001 - 22:18 #2
omkring 5-700 - eller i nabolaget heraf, hvis der er noget at hente på de sidste penge :)
Avatar billede condor Nybegynder
22. august 2001 - 22:23 #3
hej
jeg har selv et sådan kort, og jeg invisterrede i sådan en sæt bestående af 4 små sattelit højtalere samt en subwoofer fra <cambridge soundworks> det funker kanont sammen.

lyden er bare fed til de penge som de efterhånden koster, de er blevet lidt billigere med tiden jo.
god og stabil bas og fx under det nye spil *max payne* som indeholder mange fede lydeffekter der er det simpelt hen nogle fede højtalere/lydkort hvor det rigtigt bliver udnyttet.

sættet kan iøvrigt også købes i et nummer større med en center højtaler + en kontrolbox til at styre hele molovitten med :o)
Avatar billede bbs Nybegynder
22. august 2001 - 22:23 #4
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384807892

Køber selv det samme ..
704 kr., incl. fragt, og bliver sendt til dig inderfor 1-2 dage ..
Kvali!
Avatar billede guldbajer Nybegynder
22. august 2001 - 22:27 #5
Det vil med andre ord sige at jeg kan vælge alt med 4 satelitter og en sub eller hva\'?
Avatar billede bbs Nybegynder
22. august 2001 - 22:30 #6
Yep, det kan du ..
btw, så køber jeg også samme lydkort :)
Du har goood smag ;)
Avatar billede guldbajer Nybegynder
22. august 2001 - 22:49 #7
Takker for svarene, specielt bbs. Det var det der skulle til.
Guldbajer ;)
Avatar billede bbs Nybegynder
23. august 2001 - 12:46 #8
Takker for points :)