Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. august 2016 - 13:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Blokere / skjule for et indlæg i FaceBook ?

Kort og godt ...

Kan et medlem af en FaceBook gruppe blokere eller skjule et indlæg (et svar) i sin tråd. Hvis en andet medlen af gruppen skriver et svar ?

Jeg mener :

Jeg har svaret i en tråd.
Men mit svar er væk.
Jeg har ikke slettet det.
Admin i gruppen har ikke slettet det. Siger han. Jeg har spurgt.

Men kan trådstarter selv "slette" eller "skjule" et indlæg ?

Jeg kan se mit navn under de, der har kommenteret.
Og der står 6 svar (eller hvad det hedder)
Men der er kun 5 svar. Synlige. For mig altså.

Jeg er teknisk interesseret.

For jeg forstår ikke mit svar er væk.
Men samtidig er mit navn på listen. Og jeg er talt med i antal af svar.

Underligt, ikke ?

Med venlig hilsen Jørn *
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. august 2016 - 13:40 #1
Hej, Jørn.

  Jeg mener ikke at trådstarter kan skjule indlæg i en tråd i en gruppe. Det er kun gruppe-admin. Så med mindre admin deler tjansen med en co-amin (eller flere), er der "nogen" der ikke fortæller hele historien.

De bedste hilsner
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. august 2016 - 15:12 #2
T*A*K CRKrogh ...

Så vidt jeg ved, er der kun én Admin.

Men det skal jeg vist lige undersøge ....