Avatar billede leifrico Praktikant
31. maj 2016 - 14:45 Der er 2 kommentarer

Logic Audio

Er der nogen herinde der ved, hvordan man får Logis Emagic 4.8.1 til Windows 2000 til at køre på Windows 10?
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2016 - 10:02 #1
Det lyder som en svær opgave, især hvis denne program kun udelukkende fortsatte til Apple verden.

Det er således at du måske kan benytte dig af Windows Easy Transfer fra Windows 2000/Windows XP, så den er klar til overførsel til andet OS.

Prøv og kig på denne:
http://www.techspot.com/downloads/3823-windows-easy-transfer.html

Har du mulighed for at inkludere programmet, så vil den sørge for at overføre mappen hvor programmet er. Det er således at du selv skal hvor den er pladseret henne mv. vil du kunne tage programmet ud til andet computer.

Har du overført programmet til andet pc, så se om du har mulighed for at køre programmet ved at definere den hvordan du gerne vil starte den og indikere den at det kan lade sig gøre, kan du gemme indstillinger til den gamle program:
http://windows.microsoft.com/en-us/windows/make-older-programs-run#1TC=windows-7

Held og lykke med dit sag.
Avatar billede leifrico Praktikant
01. juni 2016 - 16:51 #2
Tusind tak til Jørgen A.B. Det vil jeg prøve, da det er installeret på en gammel og kasseret HP Maskine. Jeg har også installations CD´n, men Windows 10 siger at programmet er inkompatibelt. Der er måske et andet problem, det kan nemlig ikke køre uden den medfølgende "dongel" som skan tilsluttes com porten, og det er der ikke på maskinen?