Avatar billede elskemik Nybegynder
22. august 2001 - 11:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilføjelse af printer

Hej.....

Jeg har et problem når jeg skal have tilføjet min printer til min pc. Jeg har windows 98 og når jeg skal til at tilføje/installere min printer går installationen i stå ved 16%. Jeg bliver bedt om at indsætte en diskette med navnet \"windows 98 cd-rom\".
Her kommer så problemet: Jeg har ikke den diskette og vil høre om jeg kan få fat i den fil jeg bliver bedt om på nettet eller andet steds????
Filen hedder: DMCOLOR.DLL

På forhånd tak

Med venlig hilsen Mikael
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. august 2001 - 11:06 #1
Du sætter din Windows 98 installations cd i cd drevet, og ændre path dertil.
Avatar billede roenving Novice
22. august 2001 - 11:08 #2
Prøv at kigge på printer-producentens hjemmeside - de plejer at have opdaterede drivere, det har jeg flere gange gjort uden de fjerneste problemer.

hth
jes
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. august 2001 - 11:10 #3
Alternativt kan du finde hvad du skal bruge her: http://www.drd.dyndns.org/dll/win98/_index.html

Og direkte link til DMCOLOR.DLL: http://www.drd.dyndns.org/dll/win98/dmcolor.dll

NanoQ
Avatar billede prodic Mester
22. august 2001 - 11:11 #4
www.dllsearch.com - måske...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2001 - 11:19 #5
Prøv at pege stien til
c:\\windows\\options\\cabs

Mange computere har deres windows installations filer liggende her.
Avatar billede elskemik Nybegynder
22. september 2001 - 21:53 #6
Takker for svarene men det viste sig at det nemmeste var at få fat i cd-rommen så det gjorde jeg hvorefter installationen af printeren forløb uden problemer