Avatar billede viborg2000 Mester
08. maj 2016 - 09:51 Der er 3 kommentarer

login problem

Jeg har en hard disk der er koblet på min router, så har jeg en computer der køre trådløs på denne computer.

Når jeg skal åbne en mappe på hard disken kommer der hele tiden en meddelse om at jeg skal indtaste brugernavn og adgangskode til netværket

Jeg bruger win7 på computeren

Jeg har ingen koder til det netværk... tror jeg ikke

Hvordan kommer jeg videre
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2016 - 10:19 #1
Det er koden til routeren du skal taste ind.
Avatar billede viborg2000 Mester
08. maj 2016 - 12:04 #2
Det har jeg prøvet og det virker altså ikke
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2016 - 12:15 #3
Har du prøvet at genstarte routeren først og så prøve at logge ind bagefter.