Avatar billede grantun Praktikant
06. maj 2016 - 21:23 Der er 4 kommentarer

Nikon d90

hej :)
Mån det ikke findes også nogle kamera videre her inde...
"gamel" nikon d90, fungerer fint undantaget:
jeg kan kun få den til at vise tid , blændere med videre på LCD skærmen og "ovenpå", men ikke i ssøgeren
Mener at det er en indstillning til det, men-....
det er ikke orginal obj på, det er batterigreb på

jeg har fået den gamle sag---med en række spøgse problem---som jeg dog hurdigt fik løst---dog ikke dette...........
Avatar billede milter Ekspert
06. maj 2016 - 21:43 #1
Det kan skyldes en hardwarefejl. Prøv at læse linket herunder fra en med samme problem. Han kommer selv med løsningen i en kommentar 7. maj 2009:

"... the connector cable between the viewfinder display information and whatever it connects to had failed, and needed to be replaced"

http://www.dpreview.com/forums/thread/2559444
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2016 - 07:50 #2
Måske kan du klare det ved at gendanne fabriksindstillingerne.
Avatar billede grantun Praktikant
14. maj 2016 - 00:42 #3
er gjort virker ikke
Avatar billede grantun Praktikant
14. maj 2016 - 00:43 #4
ja jeg tor det er det rigtige, vil høre med et NIkon verksted, det ser ud il at pase på beskrivningen