Avatar billede ZeBa Ekspert
28. april 2016 - 17:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brug af GPS i USA

Jeg har lånt en aps af TomTom til brug i New York. De siger, at jeg ikke risikerer at komme hjem til en kæmperegning, fordi den slet ikke trækker på mit abonnement - men er det sandt?
Og noget andet: Da jeg havde installeret den downloadede jeg USA nordøst, men det fylder jo voldsomt meget, så jeg ikke har plads til andet. Så er det sandt, at jeg kan slette kortet og derpå zoome ind på en del - New York - og så nøjes med det?
Avatar billede kurtba Ekspert
28. april 2016 - 23:49 #1
Brug af gps koster ikke noget - uanset hvor i verden man befinder sig.
Jeg kender ikke til dit abonnement, men det må åbenbart includere, at du kan også kan hente kort over USA. Så det burde stadig ikke koste noget.
Hvis du på gps.en kan afinstallere områder, som du ved du ikke skal bruge, kan du bare gøre det og lade New York ligge tilbage.
Men det kræver at muligheden er til stede, og det er svært at udtale sig nærmere om, når vi ikke kender til typen af dit abb. og heller intet til hvilken model gps du har.
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. april 2016 - 23:54 #2
Så er jeg beroliget, tak for det :)
Man kan desværre kun downloade hele North East
Får jeg et svar til points?
Avatar billede kurtba Ekspert
29. april 2016 - 00:06 #3
OK
Avatar billede wjens Guru
29. april 2016 - 18:21 #4
Taler vi om en TomTom app installeret på en mobiltelefon eller er det en selvstændig TomTom enhed du spørger om?