Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. april 2016 - 19:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC beslaglagt i Israel ...

På FB har der været flere link om, at Leila Stochmann fra Alternativet,
har fået beslaglagt sin PC.

+ Andre ting ...

Det undrer mig, at man ikke har hørt om episoden på TV2 News, DR Nyheder. Radio 24.7 - eller i de store aviser.

(Jeg har, i hvert fald IKKE set eller hørt det).

Spørgsmål :

Har det været vist på TV ? I radioen ? I store aviser ?

(Det kan historien jo godt have været. Uden jeg har set / hørt det)

Sidder jo ikke hjemme hver dag og ikke døgnets 24 timer.

Har nogen af jer her set / hørt / læst om det i store Medier ?

Jeg har en teori om, at hvis det var sket i Rusland / Tyskland / Sverige eller Tyrkiet (og andre steder) - Så ville det have vagt større medie bevågenhed.

Men det er kun en teori.

Ikke desto mindre, så undrer det mig, at jeg kun ved det fra FB.

Link
http://www.avisen.dk/chokeret-johanne-schmidt-stoppet-i-lufthavn-israel_379465.aspx
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. april 2016 - 20:51 #2
Tak, milter ...

De links kendte jeg IKKE

Mange Tak ...

Det undrer mig, stadig, at selve sagen med den konfiskerede PC

Og to timers forhør af Johanne og Laila

IKKE er blevet omtalt i DR Nyhederne. Eller TV2 News.
Eller store aviser.

Jeg tager ikke parti for eller imod !

For jeg ved godt, at Israel skal passe på sin sikkerhed.

Synes dog, det virker "lidt" underligt hvad der skrives helt aktuelt.

Men jeg dømmer ingen, på forhånd.
Avatar billede milter Ekspert
05. april 2016 - 21:43 #3
OK :-)

Jeg tror, de fleste medier er bange for at "brænde fingrene" ved udelukkende at referere FB-opdateringer, især når man ved, hvor svært det er for nogle at styre følelserne i den konflikt :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. april 2016 - 08:29 #4
Mener du har helt R*E*T !

Det er en speget sag !

Konflikten ... !!!!

Jeg kan godt se sagen ud fra begge sider ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. april 2016 - 10:58 #5
Smid et "svar" til points, milter ...

Det var gode link.

Og desuden har du jo fortalt, at der ikke har været noget aktuelt i de store medier ...

T*A*K for Info
Avatar billede milter Ekspert
06. april 2016 - 12:51 #6
Velbekom og tak for point :-)