Avatar billede Slettet bruger
02. april 2016 - 16:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Erstatning for tidspilde på sag, hvor skylden er en andens?

Hej,

Er det muligt at kræve erstatning for den tid man har brugt på en sag som er startet pga. nogen har misbrugt et abonnement der var vores, og derved er vi blevet faktureret for det? Derfor var sagen blevet taget op, men det kræver jo tid og kræfter at tage sig af denne sag, ringe rundt, tage i retten osv. osv.

Så er der en regel, en juridisk lov der siger at man har ret til at få en form for erstatning? Hvis ja, i form af hvad? og hvilke regler gælder der? Jeg ved intet når det kommer til dette, desværre.

Desuden er spørgsmålet hvornår man tidligst kan få denne erstatning - efter retssag og diverse eller hvornår?

Tak på forhånd.
Avatar billede milter Ekspert
02. april 2016 - 21:28 #1
Den slags spørgsmål kan kun juridiske eksperter hjælpe dig med. Prøv at kigge på denne Googlesøgning:

https://www.google.dk/search?q=gratis+juridisk+hj%C3%A6lp&espv=2&source=lnt&tbs=qdr:y&sa=X&ved=0ahUKEwjyjNq_1_DLAhWkNJoKHS55B-gQpwUIEw&biw=1280&bih=909
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2016 - 00:19 #2
Ja jeg tænkte måske at jeg henvendte det forkerte sted.

Ellers tak for svar.
Avatar billede finb Ekspert
03. april 2016 - 14:09 #3
Er der en
Gratis Retshjælp
i din by ?
Der er en i København
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2016 - 15:04 #4
Tak for svar finb.

Hvad hedder det sted?
Avatar billede finb Ekspert
04. april 2016 - 10:31 #5
Den hedder:
http://www.retshjaelpen.dk/
Måske er der en i din by ?
Hvis du kan bruge dette svar,
så opret et spm.
der hedder "point til finb"
mvh finb
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2016 - 21:40 #6
Jeg kan desværre ikke bruge retshjælpen, ellers tusind tak for svaret alligevel.

Jeg opretter et nyt spørgsmål, der hedder point til finb