Avatar billede norgaard99 Nybegynder
01. april 2016 - 12:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Desperat! Dell XPS 13! eller et andet alternativ til en computer

Hej alle, skriver igen da jeg nu er blevet ramt af meget desperation
Min computer er IGEN blevet ramt af "bluee screen of death" to gange siden jeg sidste gang skrev....

Gamle post:
Min gamle Dell Latitude E6440, som jeg nu bruger til skole og fritid har nu fået den fantastiske "Blue screen of death"... da det skete første gang var det ikke så slemt, men da det skete under en test i skolen og under en normal time, så tænkte jeg "Fandme nej!!"

Jeg har i forvejen gået i et stykke tid og tænkt på at få en ny computer, da den anden er ved at blive alt, alt for gammel (mindst 6½ år. Så nu er tiden simpelthen inde!!!

Jeg er blevet meget glad for mærket Dell nu. Jeg synes det er et meget simpelt, og holdbart mærke. Jeg har så fået øje på deres flotte Dell XPS 13, og der må jeg da godt nok sige "WOOOOW". Den er flot, men dog også ret dyr. Vi snakker altså om en pris mellem 11.000 og 12.000 kroner. Det leder mig så direkte videre til mit spørgsmål.

Er der en herinde som ejer en Dell XPS 13, som kan fortælle mig fordelene ved den, men også de skuffende ulemper. Bare lige så man høre folkets mening om den.

MEEEN! det betyder jo ikke at jeg kun er åben for XPS 13. Jeg vil med glæde vejledes af nogle af jer til at finde noget der muligvis kunne være lige så god som XPS 13'enen.
Jeg har dog visse kriterier som jeg har til en computer

- Skal ikke være fra Apple (Har mine grunde)
- Hurtig
- Have en lille vægt
- Holdbar
- Helst en skærm på 13 til 14 tommer
- Plads på den, dog ikke mega meget, da jeg normalt bruger 'skyen'

Det computeren skal bruges til er primært skolearbejder. Jeg skal snart videre fra folkeskolen til gymnasiet, så vil selv mene at jeg skal have noget der kan holde de 3 år uden problemer, men helst også længere.

På forhånd mange tak
Avatar billede madklub Guru
01. april 2016 - 14:56 #1
Avatar billede norgaard99 Nybegynder
01. april 2016 - 15:28 #2
Kender ikke dette mærke, hvordan er det sammenlignet med andre af de større mærker?
Avatar billede madklub Guru
01. april 2016 - 15:34 #3
En computer er vel en computer.
Der er den samme indmad i, som der er i de andre.