Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2016 - 21:44 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

iTunes ingen iPad fundet

iTunes kan ikke finde min iPad. Jeg har fulgt forskellige råd fra nettet. Slettet iTunes med Revo og genininstalleret.
Under tjenester kører Appel mobile device USB driver. Slukket og tændt den igen. Driveren findes ikke under Enhedshåndtering. Har prøvet søg hardware ændringer. Prøvet forskellige USB indgange og andet kabel. Jeg har før haft forbindelse mellem enhederne.
Windows 8.1
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2016 - 22:08 #1
Ps. Alle 5 USB indgange er prøvet.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
31. marts 2016 - 13:02 #2
kke en løsning, men et forslag:

Hvis du ikke får en løsning her, kan du prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået rigtig meget hjælp til min Mac der.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2016 - 14:23 #3
Tak for dit forslag. Jeg har læst et hav af spørgsmål vedrørende iPad, men ingen berørte mit problem. Ellers udmærket side.
Jeg har opgraderet til windows 10 uden at det hjalp.
Vil prøve at kontakte Appel.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2016 - 15:43 #4
Har prøvet at kontakte Appel support.
Fik at vide at der ikke længere er support på min iPad.
Men for 200 Kr. kunne man tale med en teknikker som efter indtastning af relevante oplysninger ville ringe tilbage.
Da jeg gik videre, var beskeden den den, at der ikke kunne planlægges lige nu, men at jeg kunne prøve en anden gang :-(
Det finder jeg er dårlig suppot.
Jeg opgiver spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2016 - 13:51 #5
Problemet blev løst med en anden windowa 8.1 installation.