Avatar billede sukos Juniormester
22. august 2001 - 00:05 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

FreeBSD start

Har en ledig P166 med 64Mb ram og 3Gb disk + en adsl forbindelse.
Vil gerne prøve at bruge FreeBSD som server, kørende med apache og PHP og måske Mysql.

Hvor starter jeg?
GODE LINKS SØGES!
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2001 - 00:12 #1
du kan jo prøve og kigge her http://www.bsd-dk.dk/vejled.html
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2001 - 00:13 #2
Avatar billede kapla Nybegynder
22. august 2001 - 10:13 #3
Avatar billede skwat Praktikant
22. august 2001 - 14:06 #4
Du downloader iso\'et eller køber en kopi!

hvis du sammetidig skaffer dig handbooken, og læser kapitlet omkring installation så er du godt på vej
links

ftp://ftp.freebsd.com/pub/FreeBSD/releases/i386/ISO-IMAGES/ (ISOet)

www.linuxpusher.dk (her kan du købe en kopi for 30,-

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/index.html (Håndbogen online)
Avatar billede skwat Praktikant
22. august 2001 - 17:30 #5
desuden har vi www.bsd-dk.dk som er dansk bsd brugergruppe, og har en meget god mailingliste.

vi har også bsdfreak.dk

Endvidre kan du være sikker på eksperten.dk ;)

Avatar billede sukos Juniormester
22. august 2001 - 22:30 #6
Får mig vist nogle lange nætter i fremtiden!

Har bestilt en cd-rom hos linuxpusher.