Avatar billede frem-ad Professor
27. marts 2016 - 19:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cinavia message code 3 på pansonic afspiller på brændte via convert x to dvd

Hej
Nu har jeg flere gange fået følgende besked.
Audio outputs temporarily muted. Do not adjust the playback volume. The content being played is protected by Cinavia (TM) and is not authorized for playback on this device. for more information, see http://www.cinavia.com. Message code 3.

Det opstår altid med film der har lagt i et andet format og så brugt convertXtoDVD til og få dem over på en dvd. Hvad gør jeg og hvordan kommer jeg uden om det.
Findes der et andet program end convertXtoDVD, til samme formål som kan gøre det.
Avatar billede eurositi Ekspert
28. marts 2016 - 14:02 #1
Din harddiskoptager forhindrer (ligesom alle andre moderne optagere) dig i at afspille indholdet på andre afspillere/computere end dén, du optog det på. Det er et krav fra rettigheds-industrien for at forhindre digital kopiering af film- og TV-indhold. Man kan lidt mavesurt sige, at optagelse af TV er en af de få ting, som er blevet mere besværligt ift. "de gode gamle dage".

Du kan eventuelt prøve at indlæse DVD'en i MakeMKV (www.makemkv.com).
Avatar billede frem-ad Professor
28. marts 2016 - 15:27 #2
Der må da være en måde og komme uden om den på....
Avatar billede frem-ad Professor
02. april 2016 - 09:10 #3
Fik at vide dvd fab kan bryde den og det ser sådan ud