Avatar billede Michellekia Nybegynder
13. marts 2016 - 13:21 Der er 2 kommentarer

iPhone. Gendannelse

Har smadret skærmen på min 5s så touch ik virker.
Ville rigtig gerne tømme den for mit indhold. Men jeg kan ikke få lov før jeg har slået find min iPhone fra. Har forsøgt at logge på iCloud fra pc og har fjernet enheden fra find min iPhone. Men jeg kan stadigvæk ikke få lov at slette indhold før jeg fysisk har slået det fra på telefonen. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Blueeyez Mester
13. marts 2016 - 19:19 #1
hvis du vil nulstille den, så mindes jeg du kan gøre det via icloud.com.. ihvertfald sådan jeg ku nulstille min uden at koble den til pc, da jeg hverken har windows eller mac..
Avatar billede Michellekia Nybegynder
14. marts 2016 - 16:52 #2
Tak for svar. :) men synes ik umiddelbart jeg kunne fra iCloud, der kunne jeg fjerne enheden fra find iPhone.
Men Den beder om jeg fysik slå det fra på min telefon. Og det er lidt svært med en skærm der går i sort. 🤔
Tænker bare at det må kunne lade sig gøre...