Avatar billede Crudelis Nybegynder
05. marts 2016 - 19:51 Der er 4 kommentarer

Hjælp, kan ikke installerer min grafik driver. (NVIDIA)

Nogle der kan hjælpe med dette problem?

http://imgur.com/XcLvtwu

Det startede ved den nye driver, men har prøvet 2 ældre versioner også og den bliver ved, har genstartet, fjernet driverene totalt osv. Lige lidt ser det ud til at hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2016 - 20:09 #1
gå til pc-producents hjemmeside, se under support på pc/grafikkort, og brug den driver. Så er den kendt igen, og du kan nok opdatere normalt. Husk endelig, at vælge korrekt mht win-version og antal bit.
Avatar billede Crudelis Nybegynder
05. marts 2016 - 20:13 #2
Jeg er ikke helt med. Jeg har været inde på Nvidia og finde Nvidia GeForce Experience. Opdaterede til den nye driver igennem GeForce Exp, og så startede problemet og jeg har efterfølgende være inde og hente den manuelt og fjernet Geforce Exp, og prøvet installere, og endda med 2 tidligere versioner af driveren til mit grafikkort. Intet hjælper.

Jeg har windows 10 og 64-bit. Ingen tvivl :)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2016 - 21:03 #3
Hej og velkommen til.
Virkede det før du opdaterede?
Kan du systemgendanne til da det virkede?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2016 - 22:40 #4
#3 Forstået på den måde om det virkede lige som du opgraderede til Windows 10?