Avatar billede Frexxy1 Nybegynder
05. marts 2016 - 11:34 Der er 3 kommentarer

Brugerundersøgelse

Hej eksperten.

Jeg har fået til opgave at lave en brugerundersøgelse, der skal give mig brugers svar på 4-5 Spørgsmål. og samtidig, skal det fortælle mig deres navn, og hvilken uddannelse de går på. (Skole opgave)

Jeg virkelig dårlig til PhP og har ingen ide om, hvordan jeg kommer igennem denne her opgave uden hjælp.. Jeg skal have den færdig mandag, så det kunne være fantasisk hvis en eller anden kunne hjælpe mig på vej. :)

Jeg skal også have den til at trække lod mellem nogen tilfældige deltager. men... Der er et spørgsmål der lyder på: Går du på denne uddannelse? hvis Ja, kan de ikke være med i lodtrækningen. Hvis nej, så er de med ..

Jeg har styr på det mest enkle ved PHP og Mysqli. håber i kan hjælpe :)
Tilføj mig gerne på skype hvis i kan hjælpe.

Skype: Frederik.mortensen.helsingor

Tak for jeres tid
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2016 - 12:29 #1
skal det være php? ellers kan det let laves med google-docs.
Avatar billede Frexxy1 Nybegynder
05. marts 2016 - 12:31 #2
Jeg skal kode det hele, det er en del af min Opgave :)
05. marts 2016 - 16:33 #3
HEJ,

Undskyld jeg siger det lige ud:

På mig virker det som om du ikke ved hvordan du i det hele taget  starter med spørgeskemaer.

Har du gjort dig klar over hvad du vil spørge om ?

Har du overvejet hvilje logiske låse (og forgreninger)  dine spørgsmål vil medføre ?

Jeg vil foreslå dig - i den bedste mening - at du sætter dig med et stykke papir - skriver dine 5-6 spørgsmål ned og laver en logisk rækkefølge (inkl. låse og fogreninger) på dette papir. Har du oversigten er det nemmere at programmere, da du har målet foran dig.

Forøvrigt synes jeg det er en god øvelsesopgave. Og ønsker dig held og lykke med den.

Kristian