Avatar billede sacketts Nybegynder
28. februar 2016 - 12:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilken grafik kort til GTA V

Hej folkens

min datter har en pc hvor hun gerne vil spille gta
Desværre opfylder grafik kortet ikke min. krak

Bundkortet er et aspire tc-105og grafikkortet er et GeForce GT 620

Hvad skal jeg op i for at kun skal spille GTA V

det behøver ikke at "øverste hylde", men gerne en ok kvalitet
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 12:42 #1
Avatar billede Slater Ekspert
28. februar 2016 - 12:44 #2
Aspire TC 105 er ikke et bundkort, det er mærket på en hel færdigbygget PC, som så vidt jeg kan se altid kommer med AMD grafikkort, ikke Geforce. Betyder det at I har opgraderet, eller kom den med det?

Jeg spørger bare for at være sikker på, at vi har de rette oplysninger.

Uanset, hvis computeren ellers er rimelig, vil jeg anbefale et GTX 960. Det kan få fra omkring 1500 kr, og det kan køre GTA V på høje indstillinger og holde et godt stykke tid. Alternativt kan et 750 Ti fås til ca. 1000 kr, og det kan også køre GTA V på lidt lavere men stadig rimelige indstillinger, men når vi snakker store nye spil, så er den prisforskel ikke den meget mindre holdbarhed værd, efter min mening.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 12:44 #3
En ting du skal være meget opmærksom på er at spillet vil have 65 gb ledig plads på drev som jeg ser det.
Avatar billede sacketts Nybegynder
28. februar 2016 - 13:00 #4
så vidt jeg kan se er NVIDIA GeForce GTX 750 Ti et PCI Express 3.0 kort, hvor det der sidder i er et PCI Express 2.0 kort

Så det går vel ikke ?
Avatar billede Slater Ekspert
28. februar 2016 - 13:04 #5
Jo, det gør ingen forskel overhovedet. PCI Express er bagudkompatibelt, og intet nuværende grafikkort bruger mere båndbredde end PCIe 2.0 tilbyder.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 13:05 #6
Så vidt jeg ved er pci kort bagud kompatible, så de vil godt virke i 2.0, men vil kun yde det at 2.0 porten understøtter. Håber dog at viperine kan bekræfte dette?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 13:06 #7
Nå fik ikke opdateret, men vi er på samme bølgelængde :-)
Avatar billede sacketts Nybegynder
28. februar 2016 - 13:18 #8
Super, så er det nok den vej jeg går

takker og bukker
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 13:25 #9
#8 Det er ikke pænt bare at tage point tilbage når du har fået brugbar hjælp. Du bør spørge om at der bliver lagt et svar der kan lukkes med så dine hjælpere kan få de udlovede point.
Avatar billede sacketts Nybegynder
28. februar 2016 - 13:34 #10
Sorry, jeg troede jeg gav jeg point :-(

Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede sacketts Nybegynder
28. februar 2016 - 13:35 #11
hvordan giver dig point for dette svar
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 15:52 #12
Det kan du ikke her da tråden er lukket.

Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)