Avatar billede Mzbarcaa Mester
27. februar 2016 - 19:11 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Vdr. sidetal i word til arabiske tal

Hej Alle

Jeg står i det problem, at talformatet i word kan jeg ikke ændre til arabiske tal? Hvordan kan jeg gøre det? Jeg kan kun vælge romatal, a,b,c og alm. 1,2,3.

Tusind tak på forhånd :)

Det kunne virkelig være nice, hvis en af kunne et eller andet trick :)
Avatar billede milter Ekspert
27. februar 2016 - 20:03 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2016 - 20:08 #2
og med arabiske tal forstår du? Er det kun skrifttypen, så skift word til arabisk.
Du kan dog lave en auto-erstat på alm 1,2,3 og skifte til andre tegn - men det sker så overalt i dokumentet.
Avatar billede Mzbarcaa Mester
27. februar 2016 - 23:08 #3
Autotegn? Hvordan det, altså hvad sker der hvis man gøre dette?
- Jeg har ændret skrifttypen til arabisk, men det stadig romatal og latinsketal :/... vil have talene på arabisk