Avatar billede 2bach Nybegynder
23. februar 2016 - 23:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Start problemer win7 Ultimate 64bit

Hej!
Jeg har for 14 dage siden samlet mig en ny stationær PC.
Den har fungeret upåklageligt til igår! Jeg startede den og fik flg 2 fejlmeddelser som popup i forbindelse med start  ( se link nederst!)
Jeg har prøvet at hitte hvad det lige går ud på, men kan kun selv fejlsøge gennem feks gennem cc cleaner og ingen steder viser fejl så ved ikke lige hvordan jeg retter dem

https://www.dropbox.com/s/rmudd6t9oh5kubo/Fejl40.jpg?dl=0

Er der evt andre ting der skal bruges, for måske give mig lidt hjælp?

Med venlig hilsen
Allan Bach
Win7 Ultimate 64bit
Avatar billede Wally73 Mester
24. februar 2016 - 01:15 #1
Der står AsusSetup øverst, så prøv at afinstallere eller reinstallere alle dine Asus programmer.
Avatar billede 2bach Nybegynder
24. februar 2016 - 02:12 #2
Det kan jeg ikke!
Det eneste Asus i min pc er bundkortet ( & skærm men ingen drivere ) og der er kun installeret de respektive drivere dertil da jeg startede den op. Samme drivere optræder ikke nogen steder jeg kan finde dvs afinstallere programmer osv..

I øvrigt var jeg lidt fedtet kan jeg se med point, kan man ændre det så der kommer lidt mere smør på brødet ;)
Avatar billede Wally73 Mester
24. februar 2016 - 06:40 #3
Når jeg egentligt læser fejlmeddelelsen igen, så ser jeg at det er en log i temp-mappen, den skriver at den mangler.
Det er sandsynligvis  fordi du har forsøgt at køre ccleaner.
ccleaner og lignende programmer er ikke noget man skal køre på en maskine man ikke er tvunget til at reinstalleres ellers.

Den type programmer rydder op i andre programmers opsætning, hvilket svarer lidt til at man tager en vildt fremmede person og sætter vedkommende til at rydde op i ens hjem uden at fortælle ham noget som helst om hvordan du gerne vil have det.
Når han er færdig med oprydningen, så er det bestemt heller ikke sikkert at tingene ligger som du forventer og nogle ting er måske endda smidt ud, fordi personen troede det var affald.

Her er en ini-fil i temp-mappen vist smidt ud.
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. februar 2016 - 06:54 #4
Prøv at gå til opgavestyring Hvis der I Biblioteket er en ASUS mappe så åben den og find disse ini`er og disable dem
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. februar 2016 - 07:28 #5
Avatar billede 2bach Nybegynder
24. februar 2016 - 09:59 #6
Det virkede at deaktivere dem i opgavestyring!

Der er nu ren røv når den starter, så mange tak!

Hvordan tildeler jeg dig point ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. februar 2016 - 10:50 #7
Du Acepterer bare dit eget svar jeg samler ikke :-)