Avatar billede molehonter Mester
17. februar 2016 - 20:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 start menu driller

Jeg har opgraderet fra Win7 til Win10 64bit, den kørte fint i nogle dage så kom der en fejl på start menuen som gav en kritisk fejl, det fik jeg også fikset via kommandopromten.

Fejlen er væk, men der kommer ingen menupunkter frem.
Er der nogle der har et bud på hvad der er galt.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2016 - 20:45 #1
Prøv at gå i søg og skriv powershell, og kør den som administrator.
Når den er oppe at køre, kopier dette ind efter det sidst skrevne:

Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}

Løste dette dit problem?
Avatar billede molehonter Mester
17. februar 2016 - 21:08 #2
Jeg prøvet, der kommer nogle fejlmeddelelser skrivefejl med rød tekst.
Stadig det samme kan ikke komme ind på start menuen
Avatar billede Rune1983 Ekspert
18. februar 2016 - 07:11 #3
Installer Classic Shell.
Gør dig i stand til at vælge menu som du kender fra XP, Viste, Windows 7 etc.
Kan hentes her.
http://www.classicshell.net/
Avatar billede molehonter Mester
18. februar 2016 - 11:49 #4
Jeg fik det til at virke med Classic Shell, har googlet lidt på at menu problemet giver folk en del udfordringer rundt omkring
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2016 - 16:17 #5
Classic Shell er et fint program. Bruger den selv på min Win 8.1 maskine :-)