Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 17:47 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Windows Update Error 8024402c

Windows Update virker ikke. Windows Update Error 8024402c

Har forsøgt denne løsning http://www.eksperten.dk/spm/1007494#reply_8202376 men det virker ikke.

Kan finde adskillige sider der omhandler problemet, men alligevel ikke rigtig finde noget jeg kan bruge ...

Håber på hjælp.

Har installeret Windows på ny maskine, så mangler et to-cifret antal opdateringer.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 17:54 #1
Vent. Har muligvis løst det.
Vender tilbage...
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 17:58 #2
Nej det har jeg ikke.

Nu fik jeg en fejl der hedder Kode 8007000

Hvorfor er det altid det samme l*rt hver eneste gang !!
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 18:07 #3
Har forsøgt med https://support.microsoft.com/da-dk/gp/windows-update-issues/da
Venter på at se om det har løst det.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 18:46 #4
Nu har den søgt i 35 minutter uden at vise noget. Er det realistisk?
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 19:03 #5
Nu har lortet søgt en time uden det har resulteret i noget. Køre bare videre ...
Der er noget der ikke er som det skal være.

Har brug for hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 19:06 #6
HJÆLP ...
Avatar billede milter Ekspert
16. februar 2016 - 19:11 #7
Hverken det link på eksperten.dk, du henviser til i spørgsmålet, eller linket i indlæg  #3 omhandler fejl 8024402c, som du omtaler i spørgsmålet.

Hvorfor ikke prøve at starte her:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/windows-update-error-8024402c#1TC=windows-7
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 19:16 #8
Det hár jeg gjort.

Der køre ikke noget på computeren der ikke har kørt når det har virket.

Der ér flueben ved "Automatisk registrering af indstillinger".
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 19:17 #9
Resten forstår jeg ikke.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 19:20 #10
Fejlfindings værktøjet til Windows update fandt tre problemer, som den angiveligt fixede. Får heller ikke længere nogen fejlkoder. den bare køre og kør og køre ... Nu foreløbig i 1 time og 15 min.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2016 - 19:40 #11
Ja og vent lige lidt længere. Har selv været det i gennem. For mig gik der over 1,5 time før den viste opdateringerne. Så jeg ville væbne mig med tålmodighed :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2016 - 19:43 #12
Der kan gå op til 4 timer før du ser dem. Se bare i den tråd her:
http://www.eksperten.dk/spm/1008769#reply_8209802
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 20:03 #13
Okay. Så skal jeg vist give mig til noget andet end sidde og vente.
Avatar billede Wally73 Mester
16. februar 2016 - 21:12 #14
Windows Update har sendt en masse KÆMPE opdateringer ud på det sidste, så have tålmodighed.
Endelig, så er din sidste fejlkode forkert.
Der er altid 8 tegn efter 0x, så du mangler et.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 23:19 #15
Jeg havde det på fornemmelsen. Og ja, ganske rigtigt ... Al den venten til ingen nytte.

Fejlkode 8024A006.

Har ingen som helst ide om hvordan jeg skal få løst dette.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 23:21 #16
En helt ny Windows installation. Og så fungere lortet ikke.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2016 - 23:30 #17
En ny fejlkode hver gang. Håbløst.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2016 - 00:27 #18
"Reparerede" Windows Update igen. Nu får jeg 8007000e.

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/windows-update-error-80070008-or-8007000e

Får her at vide det kan skyldes sikkerhedsprogrammer der køre. det hjælper intet at slå alt lortet fra.
Dernæst står der "Problemet kan også opstå, når du bruger versionerne Windows 7 Ultimate eller Windows 7 Enterprise med et stort antal sprogpakker." Det er bare heller ikke tilfældet her.

Så meget for den hjælp.

Kan kraft stejlme ikke tage mere nu.  Om lidt smadre jeg hele lortet!!!!!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2016 - 00:42 #19
Og det her snot hjælper heller ikke.
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/troubleshoot-problems-installing-updates#1TC=windows-7

Support er der ingen af til dette hos Microsoft.

Op i fucking røvhullet med hele lortet. Kan ikke tage mere nu. Er banket mør. Har ligs smadret et glas ind i væggen (i stedte for at banke en hånd ind i skærmen).
Gide rikke mre. Den kan opdatere eller lade være. Gør den det ikke, så fint. Så køre jeg gennemhuillet som en si. Fuck det!!!!!
Avatar billede Wally73 Mester
17. februar 2016 - 10:37 #20
Fejl 0x8007000e betyder at Windows update timede ud.
Altså tog for lang tid om at gennemføre en handling.

Dette kan ske ved at opdateringer tager for lang tid til installere, hvilket kan skyldes mangel på tilgængelig ram, langsom computer, for mange opdateringer.
- Her skal man bare blive ved med at prøve, da Windows Update, som regel lykkedes at få nogle af opdateringerne igennem, så der er færre næste gang.

Det kan også være at forbindelsen til Windows Update serveren timede ud.
Det kan være fordi der er meget stor run på serverne.
Det kan være fordi der er problemer med internettet på vejen imellem din computer og Microsofts servere.
Det kan være at der er noget der forhindrer Windows Update i at nå serverne. Malware er ofte set omdirigere trafikken til andre sites.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2016 - 14:20 #21
Der fik jeg lige et flip. Ikke særligt modent. :| Ér faldet ned igen.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2016 - 16:54 #22
Bortset fra det, tror jeg stadig ikke rigtig på det. Mener der må være noget galt.

Så vidt jeg husker skal Windows Update i først omgang kun hente to opdateringer. Husker ikke hvad det er, men mener de er en forudsætning for man kan søge efter eller hente (ved ikke om det er det ene eller det andet) resten.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2016 - 16:55 #23
Jeg mener, kan den ikke finde ud af at hente sølle to, må der være et problem.

Har så godt set du også nævner et par ting der ikke har noget med min computer at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2016 - 16:57 #24
Har så godt set du også nævner et par ting der ikke har noget med min computer at gøre. Men det kan jo ikke blive ved.

Kommer i tanke om den uden problemer hentede software til et headset. Forstår ikke hvorfor den så kan det.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2016 - 17:05 #25
Det tager jeg alt sammen i mig igen. Har til min overraskelse netop fundet en masse.

Ved dog af erfaring det er fortidligt at juble, da de også skal hentes ... men så langt, så godt.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2016 - 20:16 #26
Og nu troede jeg det kørte. Men den skal åbenbart søge i 100 år HVER gang! Hvilket ulideligt mareridt. Bliver aldrig færdig med et lort ...
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2016 - 21:03 #27
Og efter to timers ny søgen - igen en forpulet fejlmeddelelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2016 - 21:05 #28
Min tålmodighed er brugt op.

Nu har jeg sat den til at søge og hente (ikke installere) automatisk. Så kan den - som jeg tidligere skrev - gøre det eller lade være. Har endegyldigt fået nok. Min tid er ikke til den slags snot! Over and out.
Avatar billede Wally73 Mester
18. februar 2016 - 02:03 #29
Den med de to opdateringer før dn kunne hente resten var på Windows XP. :)