Avatar billede thomas69 Nybegynder
14. februar 2016 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forkert lille skrift i div. dialoboxe

Hejsa.

Håber der er en venlig sjæl som kan og har lyst til og hjælpe.

Jeg kører med Win 7 Ultimate DK på bærbar.

Har dette problem, at når jeg fx. H-klikker på en mappe, vis egenskaber, så vises boxen med alt for lille skrift.(prøver og vedhæfte et billede) http://imageshack.com/a/img923/3278/UBbb1e.jpg
Dette sker også i nogle emails.

Har været i kontrolpanel, Udseende, Skærm og skriftstr. Har prøvet og fjerne grafikkort helt, genstart og win har installeret igen, men lige lidt har dette hjulpet.

Mvh Thomas
Avatar billede thomas69 Nybegynder
14. februar 2016 - 12:01 #1
Og dette her hjælper heller ikke --->
"[Ctrl] tasten samtidig med rulle på musen" Dette ændre bare hele billedet, ikke KUN en dialo box (Eller hvad det nu hedder) ;)

Thomas
Avatar billede thomas69 Nybegynder
14. februar 2016 - 12:37 #2
Har også prøvet herinde ---> http://imageshack.com/a/img923/572/eZO39v.jpg
Avatar billede buddy45 Juniormester
14. februar 2016 - 14:44 #3
Avatar billede thomas69 Nybegynder
14. februar 2016 - 15:12 #4
TAKKER Buddy45. Det var løsningen, gik i regedit og ændrede en FONT, så tak.
Har du fået pointene ?
Avatar billede buddy45 Juniormester
14. februar 2016 - 16:21 #5
Skide godt :-)
Points beholder du bare ved at acceptere dit eget svar. Ellers mange tak.