Avatar billede tobiasbay Nybegynder
25. januar 2016 - 10:05 Der er 1 kommentar

Undgå at vise cached mobilversion til desktop

Hej med jer

Håber I kan hjælpe mig med et problem jeg oplever.

Siden det handler om kan findes her: https://www.a-kasseoversigt.dk/

Mit problem: Jeg oplever gang på gang at den cachede mobilversion vises til desktop, hvilket ikke er hensigtsmæssigt. Sitet er godt nok responsive, men der er elementer som kun bliver vist til mobil - disse elementer bliver åbenbart cached og vist til desktop brugere også.

Mit spørgsmål: Hvordan undgår jeg at cachede mobilversioner bliver vist til desktop brugere? Kan jeg helt undlade at cache mobil-versionen, men fortsat cache desktop-versionen?

Der er forresten tale om en Wordpress installation, hvor vi bruger W3 total cache - og på trods af adskillige forsøg på at indstille pluginet korrekt, er det endnu ikke lykkedes os helt at slippe af med problemet.

Håber nogen kan hjælpe :-)

mvh. Tobias
Avatar billede jonasjoergensen Juniormester
25. januar 2016 - 17:34 #1
Tror du skal finde fejlen et noget andet sted end i W3.

Mobilversionen skal jo slet ikke vises for desktop, så der må være hat og briller i din CSS.