Avatar billede HansChrLind14083 Nybegynder
24. januar 2016 - 14:36 Der er 3 kommentarer

helt dæd p.c.

Jeg har en stasionær pc som  er gået helt død. Når jeg prøver at
tænde med start knappen sker de intet, der er lys under musen som
er med ledning, men ellers er alt død, Min kammerat har prøvet med en ny strømforsyning ,men det  hjalp ikke. Er der nogen der har været udsat for noget lignende. vh--h.c.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2016 - 14:51 #1
Hej HC og velkommen til
Har i prøvet om det kan være startknappen der er defekt?

Der går en ledning fra denne og ned på bundkortet. Det er en ledning med 2 ben på. Funktionen på startknap er at den kortslutter de to ben der er på bundkortet. Så prøv at tage ledning af og kortslut mellem de to ben.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. januar 2016 - 16:22 #2
ingen beep fra pc overhovedet?
Avatar billede Dansken Nybegynder
25. januar 2016 - 06:21 #3
Og du har slf. tjekket om ledningen der går fra start knappen, ikke er røget fri fra bundkort?