Avatar billede Andershoegh Seniormester
21. januar 2016 - 07:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl : Gendanner Windows Live Databasen i Windows Live Mail

Hver gang jeg starter Windows Live Mail, kommer der en besked om at  gendanne Windows Live Databasen, og der går et stykke tid inden mail-programmet starter.

Det er sket efter mislykket forsøg til at opdatere til Win 10

Windows Live 2011, og Win 7 er nu installeret

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede Andershoegh Seniormester
21. januar 2016 - 10:05 #1
Det gjorde ingen forskel at fjerne Live mail 2011 og installere Live mail 2012. Tværimod.
Syntes det tager endnu længere tid at åbne mailprogrammet
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. januar 2016 - 10:37 #2
Du kan roligt afinstallere den totalt og gen installere igen alle dine mails ligger på serveren.
Jeg kører den med samme mail adr. På 3 Pc. her, det tager kun et øjeblik før indbakken er synkron.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
21. januar 2016 - 20:01 #3
Dette har på magisk vis løst sig ved at slette beskeder i en mappe i WLM manuelt.

Over 1500 mails lå  i en papirkurv og kunne ikke slettes på en gang.

Da de var slettet virkede det igen.

Syntes nu ikke det kun var et øjeblik, da der var 2 gmail-konti med over 9000 mails der skulle hentes fra serveren

Du er mere end velkommen til at smide et svar, t så vi kan spørgsmålet lukket.
hvis det kan være en tak for dit forsøg på at hjælpe mig

Jeg har ikke noget at bruge point til
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. januar 2016 - 21:08 #4
Dito samler ikke
Avatar billede Andershoegh Seniormester
10. februar 2016 - 16:18 #5
Svar