Avatar billede petersen7913 Forsker
20. januar 2016 - 10:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Developer help i Access 2013?

I gamle dage .... ;) kunne jeg bruge F1 og få et fint skærmbillede med hjælp op når jeg sad med Access. Jeg kunne også vælgeet andet ikon i hjælpebilledet og få rigtig rigtig god adgang til VBA og alt muligt andet - både forklaringer og kodeeksempler.

Nu sidder jeg med Access 2013 og det eneste F1 gør er at sende miog over på en dødssyf hjemmeside hvor jeg ikke kan finde noget som helst - jo måske lidt basal viden .....

Så hvor er den gamle hjælp blevet af hvor jeg kan søge OG se kodeeksempler?????
Avatar billede terry Ekspert
20. januar 2016 - 11:47 #1
I think the best place to find help on Access is through Google. If you dont know the names of the code functions then just enter what your trying to do

EG: Access VBA date functions
Avatar billede terry Ekspert
20. januar 2016 - 11:48 #2
There are also good tutorial videos in YouTube.
Avatar billede petersen7913 Forsker
20. januar 2016 - 12:29 #3
Terry læg et svar så du kan få point og jeg kan lukke ;)

Ja, alt skal søges på nettet, men af og til er det godt at ha en oversigt man bare kan snuse rundt i på en til mere tilfældig måde :)

Lige præcis 'Access VBA date functions' ledte mig hen til en god oversigt - takker
Avatar billede terry Ekspert
20. januar 2016 - 12:43 #4
I actually find help on the web better than Microsofts help.

Found this which you might find helpful

https://support.office.com/en-us/article/Access-Functions-by-category-b8b136c3-2716-4d39-94a2-658ce330ed83
Avatar billede terry Ekspert
20. januar 2016 - 12:43 #5
.
Avatar billede petersen7913 Forsker
26. januar 2016 - 10:17 #6
Jeg kan altid regne med din viden om Access :) takker
Avatar billede terry Ekspert
26. januar 2016 - 11:00 #7
selv tak :-)