Avatar billede per2edb Praktikant
16. januar 2016 - 13:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændring af Password Windows 10

Jeg har MS windows 10
Skype havde en opdatering der gjorde vi ikke kunne bruge login.
Vi fik "rodet" med dette så nu fik vi ændret maskinens login.
Vi vil gerne tilbage til det gamle login igen (ellers får vi et hav af passworder som vi drukner i)

Imidlertid nægtes ændringen tilbage til det gamle password!!!!
Vi får beskeden vi har brugt det før og vi skal bruge et nyt!!!!
Det kan da ikke være rigtig

Hvor og hvordan kommer vi tilbage til det gamle password??
Avatar billede per2edb Praktikant
16. januar 2016 - 14:16 #1
Vi har nu fundet ud af der er 2 systemer
Lokal med et password
og
Microsoft konto hvor password vist ikke kan genbenyttes

Hvordan får vi adgang til Skype via skypes gamle password?
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. januar 2016 - 16:14 #2
Prøv at logge af og brug så di gamle Skype ID
http://web.gratisupload.dk/f/8ux1phc49r/
Avatar billede per2edb Praktikant
18. januar 2016 - 14:42 #3
Jeh havde allerede prøvet som linket angiver

Problemet er øjensynlig at Skype nu er gået fra Lokal til Microsoft konto hvor der hver gang skal benyttes nyt password og det ønsker vi ikke

Spørgsmålet er nu hvordan man kommer tilbage til Lokal ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. januar 2016 - 16:04 #4
Nu har jeg lige prøvet  at logge af og på den måde jeg har vidt og det giver ingen problemer!
Så slettede jeg min konto og genindlæste skyp glemte at fjerne flueben ved brug MSN og så gik det galt den ville have min Microsoft login!
forfra fjernede flueben ved MSN og så kørte det igen
Avatar billede per2edb Praktikant
21. januar 2016 - 12:05 #5
Jeg lukker
Vil du lave det så du kan få point
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. januar 2016 - 17:48 #6
Nej jeg vil ikke have point jeg samler ikke på dem jeg vil hellere have om du fortalte om min hjælp virkede eller du fortalte om det var en anden måde du fik et resultat???
Meningen med Eksperten er jo at andre også kan gøre brug af løsningerne!
Avatar billede per2edb Praktikant
21. januar 2016 - 19:49 #7
Det har været en hjælp da det har bestyrket min opfattelse af skype bliver retted ind til kun at fungere med Microsoft konto til forskel for som før bruger og password var frie