Avatar billede sonic666 Novice
04. januar 2016 - 14:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Critical Process Died - under Win10 opstart

Jeg kan ikke state min PC. har for nylig opdateret til Win10 og fik så pludselig den her:

CRITICAL PROCESS DIED

Jeg kan ikke starte i fejlsikret tilstand.
Jeg kan ikke køre en repair.
Jek kan ikke køre gendannelse.
Jeg kan ikke genindlæse windows (beholde personlige filer)

Det eneste jeg ikke har prøvet er at genindlæse windows med fuld formatering. Men det vil jeg jo gerne undgå.

Er der nogle der her eller kender til et værktøj der kan reparere eller gen-indlæse windows, uden at slette alle filer?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. januar 2016 - 15:52 #1
Hvis du ikke kan køre en repair heller, så kan problemet jo ligge i at disken har en fejl som der ikke kan gøres noget ved.

Du kunne prøve at boote op på en live cd og se om du kan se filsystemet i disken.
Det kan være en Linux du vælger at køre fra cd (prøve Linux). eller Hirens boot cd som har MiniXP på

Når en af disse er bootet helt op så burde du kunne se filsystemet på disken.
Avatar billede sonic666 Novice
05. januar 2016 - 08:40 #2
Hvor får jeg sådan en cd fra? ER det noget man kan hente på nettet eller skal jeg købe en?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2016 - 16:07 #3
Du kan hente den.
Der er en guide her der er nogle år gammel, men jeg tror stadig den holder :-)

http://www.eksperten.dk/guide/1463
Avatar billede sonic666 Novice
13. januar 2016 - 08:40 #4
Valgte at løse problemet på en anden måde, men tak for svar :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. januar 2016 - 16:00 #5
velbekomme.
Avatar billede sonic666 Novice
19. januar 2016 - 08:23 #6
skriv et svar, så får du point.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. januar 2016 - 15:57 #7
ok. Svar, og tak :-)