Avatar billede akse0435 Seniormester
29. december 2015 - 18:57 Der er 1 kommentar

Problem med hukommelseskort

Hej derude.
Jeg er ved en fejl kommet til at købe et mini-MMC hukommelseskort, altså det, som ca. er på størrelse med et Mini-SD kort.
Er der nogen her, som kender et sted, hvor man kan købe en adapter, som så kan omforme det lille MMC kort til et stort, altså det, som minder rigtigt meget om et SD kort?
På forhånd tak!
MVH: Aksel Christoffersen.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. december 2015 - 19:33 #1
du har alt for mange uafsluttede spørgsmål til at jeg gider bruge energi på at hjælpe.
du er ikke vendt tilbage i mange af dem hvor folk har forsøgt at hjælpe dig, det er ikke god stil.