Avatar billede ranni Forsker
29. december 2015 - 17:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nero 2016 Platinum.

Hej.
Jeg har trods klog af skade postet penge til Nero 2016.
Jeg viste jo godt, at Nero ville volde problemer som altid før.
Ved inst. kommer fejlen 1158 igen ( som på tidligere programmer fra Nero) og den manglende fil : AdvrCntr6.dll.
Jeg afinstl. så AVAST pro og prøver igen, stadig samme fejlmelding.
Jeg afinstl. så Nero 15 med Revo Uninstl.Pro, stadig samme fejl.
Har nogen et godt råd ???

NBNB Jeg kan ikke finde en mail.adr. på Nero.com og jeg kan ikke tale grundet en sygdom, så jeg kan ikke brokke mig andet end på mail.
Avatar billede ranni Forsker
29. december 2015 - 17:55 #1
Jeg glemte:
Win. 8.1 64.
Jeg kørte også en kompatibilitetstest, den endte med ikke kompatibel.??
Avatar billede Blueeyez Mester
29. december 2015 - 18:28 #2
Avatar billede ranni Forsker
29. december 2015 - 19:20 #3
Hej Blue....
I et engelsk forum advares det imod at hente filen fra diverse obskure sider, der påstår at man kan downloade og ordne problemet.
Har du kendskab til linket.
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. december 2015 - 21:35 #4
Du kan og bør altid scanne hentede filer på https://www.virustotal.com/
Så har du et rimeligt svar om filen er ok eller ej.
Avatar billede ranni Forsker
30. december 2015 - 18:39 #5
IIIHHAAA.

Heldigvis røg jeg ikke på de sider, der kan løse alverdens problemer ?? bare de får mit kortnummer.!

Løsningen lå lige til højre fod .... øh  hånd.
Et cmd med scanning og genstart, så var der ingen problemer med at instl. Nero 2016.

Jeg lukker.