Avatar billede lurup Ekspert
28. december 2015 - 16:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytte gamle mail fra TDC til gmail eller Outlook

Håber på hjælp

Jeg skal have tømt en mailboks hos TDC som er web baseret.

Hvordan gør jeg det...de er ingen ekspoter funktion i deres program.

Har alle data og koder til det..
Avatar billede buddy45 Juniormester
28. december 2015 - 16:47 #1
Avatar billede lurup Ekspert
28. december 2015 - 20:57 #2
Syntes kun den tager indbakke med over. jeg har en masser mapper der skal med over og jeg syntes ikke der sker noget
Avatar billede lurup Ekspert
28. december 2015 - 21:00 #3
Det er også meget vigtig jeg får alle gamle mail / mapper med over
Avatar billede buddy45 Juniormester
28. december 2015 - 23:11 #4
Som jeg ser det, er din eneste mulighed at markere alle mails i en mappe (online) og sende til dig selv som vedhæftede (dermed havner de i indbakke og du kan hente dem ned i Outlook).
Avatar billede lurup Ekspert
20. januar 2016 - 23:04 #5
Lukket

Kunne flytte dem til Indbakke og fik sendt kopi til en gmail konto