Avatar billede ZeBa Ekspert
26. december 2015 - 15:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mobiltelefon i Tyskland

Jeg har rejst i Tyskland mange gange uden at have problemer med min Samsung Android, men i dag giver den beskeden
"Ingen netværksforbindelse"
"Intet signal fundet for mobile netværk".
Hvis jeg går ind på "Flere indstillinger" --> "Mobile netværk" --> , går den i gang med at søge og finder
Vodafone.dk
E-Plus
Telekom.de
o2-de
Og hvis jeg klikker på fx Voafone.de, skriver den "Registreres på Vodafone.dk - og så sker der ikke mere.
Hvis jeg beder den om automatisk at vælge en, sker der heller ikke noget.
Fandens
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. december 2015 - 15:08 #1
Glemte at skrive, at jeg lige har modtagen en sms fra DK, så den vej kan det ltså godt lade dig gøre
Avatar billede kurtba Ekspert
27. december 2015 - 00:32 #2
Prøv at genstarte telefonen, så den selv finder netværk igen og evt. retter netværksfejlen selv.
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. december 2015 - 11:25 #3
Hjælper ikke  :(
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. december 2015 - 11:27 #4
Men da jeg vågnede, var der kommet besked om, at en havde skrevet på min Facebook. Hvordan kan det så lade sig gøre?