Avatar billede cbirkmose Nybegynder
16. december 2015 - 11:00 Der er 2 kommentarer

Kan ikke sende mails :-(

Er lige flyttet og overgået fra TDC til Yousee (har pi web ).

Efter vi er flyttet kan vi ikke sende mail (har set der tidligere har været et debat om dette, men det hjælper ikke mig).

I flg. PI web ser alt rigtigt ud (har sendt screen prints) og yousee siger det samme.

Alligevel kan vi ikke sende mails fra outlook hjemme (kan godt fra mit arbejde).

Vi kan god sende mails fra vores telefoner.

Hjælp modtages med kyshånd:-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. december 2015 - 12:38 #1
Har du prøvet at køre dette reparations program ?
http://supporttools.yousee.dk/YouSee_MailSupport_PC.exe
Avatar billede cbirkmose Nybegynder
16. december 2015 - 15:33 #2
Hej

Tak, men jeg har ikke yousee mail så det hjælper ikke:(