Avatar billede mreriksen97 Nybegynder
15. december 2015 - 12:45 Der er 4 kommentarer

Min pc gider ikke oplade..

Hej jeg sidder med det problem skal op i eksamen onsdag og har fået det problem, at min pc ikke gider og oplade, er sikker på opladeren virker det har jeg tjekket på andre pc'er, men når jeg rykker lidt i den kan den godt oplade men hopper fra igen hurtigt, håber i kan hjælpe mig hvad jeg kan gøre,

Model er asus notebook
håber i kan hjælpe tak på forhånd :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. december 2015 - 13:13 #1
Du skal altid skrive under hvilket styresystem
https://www.youtube.com/watch?v=CNBFl4Bn7CU
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
15. december 2015 - 17:00 #2
Lyder som en løs forbindelse i stikket i din maskine. Er der stadig garanti på den, så ind og få den repareret.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2015 - 17:02 #3
Har du ved et uheld kommet til trykke på stikket sidevejrs, så det sidder løst i computeren?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2015 - 17:03 #4
Fik ikke opdateret :-)