Avatar billede underscor Nybegynder
11. december 2015 - 20:34 Der er 5 kommentarer

elektronik komponent der kan programeres til at starte forbruger

skal bruge en komponent som jeg kan time til feks at starte forbruger a i 30 sekunder derefter starte forbruger b i 20 sek. hvilken komponent kan hjælpe mig her, har søgt lidt på ebay uden held.

best regards
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2015 - 10:08 #1
Avatar billede underscor Nybegynder
12. december 2015 - 11:08 #2
det bliver for dyr en løsning tænker der må findes nogle progrmerebare relæer ??
Avatar billede finb Ekspert
13. december 2015 - 13:59 #3
Ja, det findes, har en, søg på:
relais / switch / viskerrobot / dual
-og de fås i rigtig mange varianter,
dels med faste tider, dels hvor du selv kan
tune med en skruetrækker.
Jeg vender tilbage, hvis jeg finder firmaerne...
Avatar billede underscor Nybegynder
13. december 2015 - 15:27 #4
det planen er at den skal køre 12 volt tænde for lampe A når kontakt tændes, lampe A skal så lyse i feks 30 sek, derefter tænde lampe B som så køre et andet intaval, derefter tilbage til lampe A og det skal den så gøre i en periode på feks 4 minutter, derefter stoppe.
Avatar billede finb Ekspert
14. december 2015 - 14:00 #5