Avatar billede MagnusSchlamovitz Nybegynder
11. december 2015 - 14:15 Der er 2 kommentarer

Hacke bluetooth modulerne til en mus

Hej

Jeg vil gerne lave en dims, som jeg kan kommunikere med via Bluetooth. Dimsen skal kunne lyse på kommando fra master-enheden. I første omgang skal det siges, at jeg ingen erfaring har med bluetooth. Mit spørgsmål er, om det kan lade sig gøre for mig at lave en sådan dims med Bluetooth modulerne fra en computermus, eller om jeg skal investere i et testmodul (løsningen skal være så absolut billig som muligt).

På forhånd tak for input.

Mvh Magnus
Avatar billede claes57 Ekspert
11. december 2015 - 15:17 #1
jeg vil tro, du skal have en Raspberry Pi Zero + en usb-dongle med bluetooth + micro-sd-kort til system + strømforsyning + kasse.
De er nok udsolgt pt (stor nyhed - 'alle' vil have det), men ved køb i UK vil du nok kunne få det hele for ca 200kr.
Avatar billede MagnusSchlamovitz Nybegynder
14. december 2015 - 11:13 #2
Tak for svar.