Avatar billede Slettet bruger
05. december 2015 - 16:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skrivebord i windows 10

Det lykkedes mig at overføre windows lo i går,det virker fornuftigt selvom der er meget der skal læres så jeg håber på lidt hjælp
Da det hele var installeret gik jeg ind på min skrivebord  med mine genvejs ikoner, som på det tidspunkt lignede skrivebordet fra Windows 7  for at se om de virkede i windows 10, fint det gjorde de, men efter at jeg havde trykket lidt frem og tilbage et par timer for at prøve mig lidt frem, var det gamle skrivebord forsvundet og ikonerne pist væk, selv ikonen med papirkurven er væk ,og den skulle være der så vi jeg har forstået det.Det skrivebord som jeg har nu er der kun det billede som jeg brugte før og ellers ingenting og så er skærmen blevet halvmørkt Jeg har forgæves forsøgt at højreklikke uden held ,der popper ingen kommandoer frem.
Avatar billede xWeezor Juniormester
05. december 2015 - 18:32 #1
En af mine venner har prøvet det samme og han genstartede og så kom det hele på skrivebordet igen efter et par minutter
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2015 - 20:15 #2
Jeg har forsøgt at genstarte flere gange men det er som om mit skrivebord er låst på en eller anden måde, som sagt hjælper det ikke at man højreklikker osv.På procelinien er der heller ikke noget hjælp at hente.
Avatar billede kurtba Ekspert
06. december 2015 - 00:30 #3
Prøv at trykke på Opgavevisning. Måske har du 2 skriveborde, hvoraf det ene så er tomt. Det vil du kunne se, hvis du klikker på Opgavevisning. Det er tredje ikon fra venstre på proceslinjen.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2015 - 12:31 #4
Tak for svaret .Jeg har ikke fået styr på det endnu men jeg lukker tråden ned
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2015 - 12:33 #5
Tak for svaret
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2015 - 12:41 #6
Til xWeezor og kurtba jeg vil gerne give jer 60 point hver for jeres venlige svar , men hvordan gør jeg ?? Jeg vil lukke tråden ned og åbne en ny
Avatar billede kurtba Ekspert
06. december 2015 - 21:35 #7
Det kan du ikke, for du har jo selv taget pointene og dermed lukket tråden.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2015 - 22:08 #8
Hej Kurtba det I undskylde ,det er lidt nyt for mig endnu ,men har du´/ I et forslag hvordan at vi gør får I 100 point hver
Avatar billede kurtba Ekspert
07. december 2015 - 00:58 #9
1: Du har oprindelig udlovet 60 point, så det kan du ikke pludselig lave om til 100 og slet ikke til 2, for så skal der være 200 at dele ud af.
2: Havde du gjort det rigtigt, havde du bedt os begge om at lægge et svar, og så kunne du have fordelt de 60 point mellem os.
3: Den som lægger et spørgsmål lægger aldrig et svar - medmindre han selv vil have point. Man skal i stedet lægge en kommentar.
Mit udgangspunkt er, at man ikke tildeler sig selv point - det giver ingen mening.
I den her sag giver det i øvrigt ingen mening at tilbyde os 100 point hver, når der heller ikke er kommet en løsning. Så ville det være mest rimeligt at nøjes med de 60.
Desto sværere man mener en løsning kan være, desto flere point tilbyder man, når man opretter spørgsmålet, og det bør man så ikke ændre på nu.
4: For at uddele point nu er der kun en løsning - at du opretter en ny tråd med 60 point udelukkende for at tildele disse til os.
Jeg samler ikke på point (men er stor modstander af, at spørgerne selv snupper dem), så kun hvis xWeezor gerne vil have sine point, skal du gøre det, og så opretter du bare en tråd med de 30 point, som du ville have givet ham.
Men lad ham så lige tilkendegive i denne tråd, at det vil han godt, inden du gør det.
Problemet kan selvfølgelig være, at han har valgt at afmelde tråden, da han så, at du selv snuppede pointene.

Ellers skal du bare lære af det og så gøre det rigtigt næste gang.