Avatar billede rasmus_bt Nybegynder
02. december 2015 - 19:55 Der er 6 kommentarer

MKV-filer forsvinder fra ekstern hdd fra A til B...

Hej folkens,

Jeg bliver simpelthen vanvittig!

Har en  ASUS laptop med Windows 10. Her tilslutter jeg min eksterne HDD og  overfører nogle MKV-filer. HDD'en er en Western Digital My Passport 2 TB.

I stuen har jeg en anden laptop med Windows 10. Når jeg tilslutter min eksterne HDD til den, er filerne der ikke.

Går jeg tilbage til ASUSen, kan jeg se dem når jeg tilslutter den igen. Går jeg nu ind i stuen og slutter den til, kan jeg nu se filerne.

Fatter ikke hvad der foregår!!!
Avatar billede Blueeyez Mester
02. december 2015 - 20:43 #1
Når du fjerner den eksterne fra pcen, bruger du så fjern sikkert eller unplugger du den bare?
Avatar billede rasmus_bt Nybegynder
02. december 2015 - 20:58 #2
Jeg unplugger den bare.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. december 2015 - 21:00 #3
Kan den i stuen se harddisken?
Avatar billede Blueeyez Mester
02. december 2015 - 21:37 #4
Prøv og fjern den sikkert i stedet og se om det gør en forskel..
Avatar billede rasmus_bt Nybegynder
02. december 2015 - 21:40 #5
Vil jeg prøve i morgen. 👍
Avatar billede tryltryl Juniormester
02. december 2015 - 23:03 #6
Ved sikker fjernelse sikrer du dig, at Windows ikke har data liggende i ram, som endnu ikke er skrevet til harddisken. Det kan med andre ord give korrupte filer, hvis du bare trækker stikket.