Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. november 2015 - 16:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Venner og Grupper på FB, som man ikke selv har bedt om, eller accepteret.

Engang imellem, så opdager jeg, helt tilfældigt, der er venner på FB, som jeg ikke selv har søgt venskab med, eller ikke selv har accepteret som FB ven - De er der alligevel !
'
*
Det samme gælder nogle grupper, som jeg ALDRIG har søgt optagelse hos. Eller de har spurgt mig.
Pludselig er man blevet medlem af sødan en gruppe.

*
Hvordan kan det ske ?
*
Hvad kan man gøre, så det ikke sker ?
Avatar billede aphandersen Juniormester
10. november 2015 - 19:53 #1
Nej, der er ikke nogen der kan blive venner med dig på Facebook uden din accept. Prøv at gå ind på din profil og klik på fanen "Venner" og tjek om personen er her.

Jeg tænker derimod at der måske kan være tale om personer, som dine venner interagerer med. Som f.eks. hvis de kommenterer på en af deres venners opslag. Dem kan du nemlig også se.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. november 2015 - 10:44 #2
Hmmm - Mærkeligt. Jeg må have en kort hukommelse, for der har været et par, som jeg ikke mindes, at have sagt JA til. Ej heller har jeg ansøgt om deres venskab.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. november 2015 - 20:19 #3
Nu har jeg slettet det overflødige