Avatar billede wokwok Nybegynder
29. oktober 2015 - 17:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 vil ikke give mig love til at slette Adobe Flash Plugin til IE

Jeg har afinstalleret Adobe Flash Plugin via Kontrolpanel > Fjern program.

Jeg har afinstalleret IE 11.

Men Heimdal er gået i et opdaterings-selvsving.

Og filerne ligger ganske rigtigt i Windows32/Macromed/Flash folderen.

Jeg får ikke lov til at slette filerne:

Meddelelse:
Du skal have tilladelse til at udføre denne handling.
Du skal have tilladelse fra TrustedInstaller for at foretage ændringer i filen.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2015 - 17:44 #1
Hmm.
Prøv evt Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Avatar billede wokwok Nybegynder
31. oktober 2015 - 12:07 #2
Jeg har installeret Revo Uninstaller.

Det finder ingen Flash Player rester.

Prøvede så "Slet Permanent" og valgte Macromed mappen i System32.

Den kører processen, men mappen bliver ikke slettet. Ingen fejlmeddelelse.

Så prøvede jeg hat starte fra bunden med at slettet filerne i Flash mappen i Macromed mappen. Jeg fik slettet 1 fil, men 4 filer bliver ikke slettet.

activex.vch
Flash.ocx
FlashUtil_ActiveX.dll
FlashUtil_ActiveZ.exe

Disse modstår sletning.

?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2015 - 16:31 #3
sikkert fordi de på en måde er aktive. Prøv at starte op i fejlsikret tilstand, og så slette filer
Avatar billede wokwok Nybegynder
28. november 2015 - 10:57 #4
Tak.
Problemet er nu løst.
Læg et svar...
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2015 - 11:07 #5
svar