Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2015 - 15:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kridhvide sider til farve

Windows  8.1 har som bekendt kridhvide sider. I XP kunne kan give siderne en anden farve, men jeg kan ikke se muligheden for det i 8.1
Så vidt jeg husker kunne man i XP ogsså vælge et billede som baggrund, men heller ikke det er muligt i  8.1, så vidt jeg kan se.
Eller er det bare mig, som ikke kan se det?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2015 - 15:47 #1
Måske skulle jeg præcicere, det er ikke baggrundsbilledet i windows eller opstarts billedet jeg mener, men de enkelte sider.
Åbner man f.eks en side med apps, så er siden kridhvid og ubehagelig for øjnene, og det vil jeg gerne ændre.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2015 - 16:19 #2
Fixed det med programmet Windows blinds.