Avatar billede desist Seniormester
22. oktober 2015 - 11:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktion

Hej

Når jeg søger i Windows 8. Søger den på et givent dokument (som den også skal), men er det muligt, at få den til at søge i alle dokumenter. F.eks hvis jeg søger på "bold" kommer alle dokumenter op der indeholder "bold"?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. oktober 2015 - 15:59 #1
hvis du i kontrolpanel har indeksering slået til, så kan du i stifinder søge på ord, og alle word (og andet) med det ord i kommer frem. Der søges fra den mappe, du pt er i, så hvis du er i roden på din harddisk, så tager den alle mapper med.
Avatar billede desist Seniormester
23. oktober 2015 - 10:10 #2
Hvor i kontrolpanel slår jeg indeksering til?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2015 - 10:32 #3
der er en funktion, der hedder 'indekseringsindstillinger'
Jeg er så på win10, og der er funktionen redesignet, så jeg kan ikke hjælpe med billeder af, hvad der skal laves/tjekkes.
Avatar billede desist Seniormester
25. oktober 2015 - 15:54 #4
Ok. Når man så søger , med index slået til. Viser den så det dokument med ordet i.  Eller viser den dokumentet og selve sætningen den er i ?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. oktober 2015 - 16:15 #5
Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg har ikke flere dokumenter, end at jeg ved hvor hvad er.
Avatar billede desist Seniormester
26. oktober 2015 - 12:11 #6
Endnu engang tak for hjælpen:) Smid et svar og du får point
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2015 - 12:49 #7
Bare luk selv, men tak for budet.
Avatar billede desist Seniormester
26. oktober 2015 - 12:52 #8
lukker