Avatar billede LostInSpace Nybegynder
19. oktober 2015 - 17:53 Der er 1 kommentar

Windows 8 / 10 til lenovo yoga tablet 2

Spørgsmål.

1. har købt denne lenovo tablet yoga 2  model 1050f

2. der er styre system android 4.4 på.

3. og efter igen at have kontaktet lenovo support påstår de så at der kun kan køre android OS på denne tablet, og jeg kan ikke få windows på denne, da den skal være født med dette...

4. Kan det være rigtigt jeg synes jeg har set ude af øjenkrogen at have set lenovo yoga tablet med dual boot både android og win OS....
..nogen der har ved hvordan verden lige hænger sammen der ??
Avatar billede claes57 Ekspert
19. oktober 2015 - 18:46 #1
hvis du har en købt windows (ikke oem fra en anden skrottet pc), så bare prøv - det vil ret sikkert kunne virke.
Men... http://support.lenovo.com/dk/da/products/tablets/yoga%20series/yoga%20tablet%202%201050 der er dælme ikke mange drivere til den her - så du skal nok søge via fx slimdrivers.